close

35812_101130593274790_100001335481685_5676_3537593_n.jpg

i could cherish that moment with my intimate friend
一起看電影一起喇賽一起逛街一起談是非一起拍照
that moment is treasure to me.about you?
im afraid of time is too long then
strange floating to the surface
thats why  time to the fear

3D真是讚!!!!!!!!!!!不過太可怕的電影用3D好嚇人
今早其實也不晚10點半
一早被拖去別人家玩WII
乒乓球我真的是猴賽雷
保齡球還可以啊洗溝的次數真是少之又少
射箭風速太大或距離太遠我就會得0分 搞什麼勒
擊箭我太弱了!!!!!!!!!!
腳踏車我最累了 揮汗如雨
阿弟再旁邊看居然被揮到眼鏡就破了一半
沒玩的都有事哈哈哈
電視差點有生命危險

阿油又買了一件短褲夏天太熱
不過我沒辦法接受熱褲
內褲都要外洩了
這個年代我還是保守的女子哈哈哈
阿油去7-11還遇到豆將老闆的女兒賴冠婕
喔他的皮膚真好在我眼裡她永遠都有那麼一點中性
哈哈哈


喔對了阿尼喔回台灣了 給她拍拍手
恭喜他回國!!!!!!!!!!!


歡迎加入臉書喔或TWITTER喔
喇賽的功力真是一極棒
JUSTIN BIEBER有用TWITTER喔
我當然也要用啊怎麼可以少了我耶





東海對不起囉!!!!!!!!!最近把你給涼快了









最近我會好好的過活的
thats right!!!!!!!!!!!!and then
i donnt like that as if you met her
i hate much



summer is so shining
but is too hot
i cannt endure

the end of JUly
i wii go to some places for three days
this is family travel with many people
i would have fun


要各奔前程了準備好了嘛?
我還沒準備好
雖然玩臉書我還是會照顧無名
用無名打打我的屁話
感恩!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------

its like angel came by
and took me to heaven
cuz when i stare in your eyes
its couldnt be better

let the music blast
we gon do our dance
bring the doubters on
they donnt matter at all
cuz this lifeis too long
and this love is too strong
so baby know for sure
thats i will never let you go
(never let you go lyrics)

arrow
arrow
    全站熱搜

    陳佳蕙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()